Customer Centricity & Customer Journey Design
Waarom deze training
De training Customer Centricity is ontworpen om professionals te helpen bij het ontwikkelen van een klantgerichte mindset en het verbeteren van de klantbeleving in hun organisatie. Customer centricity, of klantgerichtheid, is een strategische benadering waarbij de klant centraal staat in alle bedrijfsbeslissingen en activiteiten. Door deel te nemen aan deze training, zul je leren hoe je een klantgerichte cultuur kunt bevorderen en praktische tools en technieken kunt toepassen om de klantbeleving te verbeteren.
Referenties
Dit is wat de deelnemers over onze trainingen zeggen
Leerdoelen
- Je krijgt inzicht in de principes en voordelen van klantgerichtheid
- Je leert methoden en technieken om klant inzichten te verzamelen
- Je leert hoe je klant persona’s kunt creëren om verschillende klant segmenten te definiëren
- Je leert hoe je klant reizen kunt visualiseren en analyseren om inzicht te krijgen in de interactiepunten
- Je krijgt praktische tools en technieken om de klantbeleving te verbeteren
Wat krijgen de deelnemers?
- Je eigen uitgewerkte communicatieplan voor de komende periode
- Een intensieve basistraining
- Cursuscertificaat van voltooiing