Close
Skip to content
safe-agile8

Customer Centricity & Customer Journey Design 

Waarom deze training

De training Customer Centricity is ontworpen om professionals te helpen bij het ontwikkelen van een klantgerichte mindset en het verbeteren van de klantbeleving in hun organisatie. Customer centricity, of klantgerichtheid, is een strategische benadering waarbij de klant centraal staat in alle bedrijfsbeslissingen en activiteiten. Door deel te nemen aan deze training, zul je leren hoe je een klantgerichte cultuur kunt bevorderen en praktische tools en technieken kunt toepassen om de klantbeleving te verbeteren.

Duur

Deze training wordt gegeven in 1 dag. Op lokatie.

Aantal Deelnemers

Minimaal 4 – Maximaal 20 personen per training

Maatwerk

Onze trainers passen de training in binnen uw organisatie met praktijkgerichte content.

Certificering

Na het volgen van deze training ontvang je een certificaat van deelname uitgegeven door Connected Learning.

Referenties

Customer Centricity & Customer Journey Design

Dit is wat de deelnemers over onze trainingen zeggen

Excellente training

“De vibe zat er goed in. De trainers hadden duidelijk een brede praktische kennis van SAFe en brachten de stof en de oefeningen met veel enthousiasme.”

Sanne
Release Train Engineer

Praktische voorbeelden

“Heldere praktische voorbeelden die aansloten bij de theorie hielpen me om de concepten, principes en de waarden van het framework te doorgronden.”

Stan
Scrum Master

Open en inspirerend

“Open en inspirerende trainer/facilitators. Door te luisteren naar de groep was er veel interactie zodat de training goed aansloot bij onze praktijk.”

Luca
Architect

Leerdoelen

  • Je krijgt inzicht in de principes en voordelen van klantgerichtheid
  • Je leert methoden en technieken om klant inzichten te verzamelen
  • Je leert hoe je klant persona’s kunt creëren om verschillende klant segmenten te definiëren
  • Je leert hoe je klant reizen kunt visualiseren en analyseren om inzicht te krijgen in de interactiepunten
  • Je krijgt praktische tools en technieken om de klantbeleving te verbeteren

Wat krijgen de deelnemers?

  • Je eigen uitgewerkte communicatieplan voor de komende periode
  • Een intensieve basistraining
  • Cursuscertificaat van voltooiing